کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور از مشهد به کمال شهر سال 1401 با 70 درصد تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور از مشهد به کمال شهر سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات نرخ کرایه وانت بار مشهد-اتحادیه وانت بار مشهد-نرخ کرایه وانت بار بر اساس کیلومتر-خاور تلفنی مشهد-وانت تلفنی مشهد-قیمت اسباب کشی در مشهد-تعرفه کرایه حمل بار خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور از مشهد به کمال شهر سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به کمال شهر را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

بدون شک یکی از مواردی که هنگام جابه‌جایی کالا باید به آن توجه شود، نوع خودروی حمل بار است. شرکت‌های حمل‌ونقل و باربری‌ها با توجه به نوع کالای ارسالی و ابعاد آن، بهترین نوع ماشین حمل بار را به مشتریان پیشنهاد می‌دهند.

ماشین‌های حمل بار با توجه به ابعاد و کاربری که دارند به دو دسته خودروهای درون‌شهری و سبک و خودروهای برون‌شهری و سنگین دسته‌بندی می‌شوند. ابعاد کامیون درون‌شهری به‌مراتب بسیار کم‌تر از ابعاد ماشین حمل بار برون‌شهری است. به دلیل محدودیت‌هایی که ماشین‌های حمل بار سنگین در تردد در معابر شهری دارند، معمولاً از خودروهای سبک‌تر برای حمل بارهای کوچک در معابر شهری استفاده می‌کنند.

در اتو بار و باربری ها به‌صورت کلی از سه دسته ماشین زیر استفاده می‌شود:

۱-باربری با استفاده از ماشین‌های سبک: وانت، وانت پراید، وانت نیسان

۲-باربری با استفاده از ماشین‌های نیمه سنگین: کامیون، خاور، هیوندا، ایسوزو، کامیونت

۳-باربری با استفاده از ماشین‌های سنگین: کفی، ترانزیت، ده تن، کفی، ترانزیت یخچالی، ۲۰ تُن، چادری سه محور، کفی، کُمپرسی، کفی تانکر فاو و…

خاور مسقف

از انواع ماشین‌های حمل بار سبک به شمار می‌رود. عموماً برای حمل کالای سبک و وزن کم ولی با حجم بالا مورداستفاده قرار می‌گیرد. خاور مسقف انواع ضربه‌گیر و تجهیزات حفاظتی داخل اتاقک خود دارد. با این شرایط احتمال صدمه دیدن کالاها نیز کاهش می‌یابد و مشتریان از سلامتی کالای ارسالی خود اطمینان بیشتری پیدا می‌کنند.

علاوه بر این سیستم فنربندی این نوع کامیونت طوری طراحی‌شده که تا حد امکان جلوی ضربات ناشی از دست‌اندازهای خیابان و سرعت‌گیرها و… را گرفته و امنیت بار را تا رسیدن به مقصد تضمین کند. این کامیونت حمل بار درون‌شهری دارای حداکثر طول 4.5 تا 5.9 متر، عرض 2 تا 2.2 متر می‌باشد. وزن قابل‌حمل توسط خاور مسقف حداکثر بین 2.5 تا 3 تن می‌باشد.

خاور معمولی

کامیون‌هایی کوچک و کمی بزرگ‌تر از وانت که دو محور و شش چرخ‌دارند و عموماً جهت حمل بارها و کالاهایی که حساسیت بسیار زیادی ندارند و وزن آن‌ها کمتر از ۳۵۰۰ کیلوگرم است، مورداستفاده قرار می‌گیرند. حداکثر طول این کامیونت 3.8 تا 4.5 متر و عرض آن‌ها 1.9 تا 2 متر است. وزن متداول قابل‌حمل توسط خاور روباز حداکثر 2.5 تا 4 تن است.

خاور اتاق بزرگ

خاور اتاق بزرگ که یکی از انواع کامیون‌های حمل بار است. درواقع یک کشنده‌ی قوی‌تر و به‌روزتر دارد که اتاقی با ابعادی بزرگ‌تر از خاور معمولی است. این خاور اتاق بزرگ دارای طول 4.5 تا 5.9 متر و عرض 2 تا 2.2 می‌باشد و توانایی حمل حداکثر 2.5 تا 3 تن بار را دارد.

خاور 911 یا بادسان

دسته دیگری از خودروهای حمل بار درون‌شهری هستند که بین خاور و تک‌ها قرار می‌گیرد که ۹۱۱ نام دارد و برگرفته از نام بنز ۹۱۱ است. یکی از محصولات تولیدی کمپانی بنز می‌باشد که گزینه خوبی برای حمل بارهای سنگین و نیمه سنگین درون‌شهری است. دارای طول 4.5 متر، عرض 2.1 تا 2.2 متر و حداکثر وزن قابل‌حمل 5.5 تن می‌باشد.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور از مشهد به کمال شهر سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات نرخ کرایه وانت بار مشهد-اتحادیه وانت بار مشهد-نرخ کرایه وانت بار بر اساس کیلومتر-خاور تلفنی مشهد-وانت تلفنی مشهد-قیمت اسباب کشی در مشهد-تعرفه کرایه حمل بار را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد به کمال شهر،حمل بار با خاور به کمال شهر ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: